Klacht: vergoeding

op 03 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kon mijn tegoed voor mijn prepaid telefoon niet opwaarderen.Ik heb het via een telefoon winkel gedaan waardoor ik€2 heb misgelopen. heb uw klantenservice proberen te bellen op nummer 1200 was de wachttijd heel lang,wat mij meer dan €7.00 koste samen ruim €9.00 .Hopelijk kan ik die van u gecompenseerd krijgen.Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
ps.Graag een reactie van u kant.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn ruim € 9.00 gecompenseerd krijg van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Pansier