Klacht: Vergeten product

op 24 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

23-6-2016 kruidvat pizza gorinchem , ik heb voor ruim €20 haar producten gekocht en afgerekend bij de kleine extra kassa in de winkel s’avonds om 19.50 bij thuiskomst blijkt dat er een bus syos haarlak van €5.49 niet in mijn tas zit , ik de volgende morgen terug en gevraagd werknemer gekeken , nee niets opgeruimd ik zeg kan ook de volgende klant per ongeluk mee hebben genomen ja dat kan maar hier dien wij niets mee , uhh denk je dat ik dit verzin of zo , er zijn mensen die dat doen zei ze , ik was op dat moment in mijn uniform van de NS net als de avond ervoor ik heb ze een fijne dag toegewenst en gezegd dat ik dit absoluut geen manier van service verlenen vind , wat is bij Uw bedrijf hiervoor de afhandeling hiervan . Iedereen vergeet wel is iets bij ons krijgt de klant het voordeel van de twijfel.
Met vriendelijke groet Iris Sorel

Als ze mij een ander product had aangeboden en had gezegd , Jan iedereen overkomen .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Sorel