Klacht: Verfblikken

Christian van de Haar op 27 augustus 2021 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte heer mevrouw

Ik heb afgelopen tijd 3 verfblikken beits gekocht bij de action en tot mijn verbazing zaten er in 2 potten de verkeerde verf
En u raad het al ja ze zijn dus open gemaakt want anders kan ik niet concluderen dat er andere verf in zit
Kom ik in de winkel en word ik bij de servicebalie net zo te kakken gezet als de rest van de mensen en word er gezegd dat ik dus het heb geopend en daardoor niet meer terug kan brengen want het is open geweest en zo kunnen ze het niet meer verkopen en ze wisten voor de volle 100% te zeggen de verf op de deksel is de kleur wat erin zit ik heb zelf gezegd dat ze het open mochten maken als bewijs maar dat wilde ze niet meer maar als het de juiste verf was had ik daar toch niet gestaan
Maar tot mijn verbazing is deze kleur dit jaar ook helemaal niet meer leverbaar en zit ik nu dus met 2 delen schutting van een andere kleur opgescheept mijn vraag is hoe gaan we dit oplossen en valt het nog op te lossen
Hoor het graag van u

Nieuwe blikken verf en verf voor de restant delen schutting die ik nog heb staan zo niet de verf op de juiste kleur en dan voldoende voor de hele schutting

Reactie van de melder van de klacht Christian van de Haar

1 jaar geleden - Want via de klantenservice word je helemaal niet geholpen En in de winkel net zo min want het antwoord weet je al

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Christian van de Haar

1 jaar geleden - Beste heer of mevrouw van de Haar, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren het dat de verf niet aan uw verwachtingen voldoet. Ondanks de lage prijzen van onze artikelen doen wij geen concessies aan de kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat het product doet wat het belooft. Toch kan het helaas voorkomen dat een artikel niet deugdelijk is. Wij willen u graag vriendelijk verzoeken nogmaals met de verf en het aankoopbewijs langs te gaan bij het filiaal en te vragen naar de bedrijfsleiding. Deze is u hiermee graag van dienst. Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verwelkomen u graag in een van onze filialen. Met vriendelijke groet, Kelly Afd. Klantenservice Action Service Distributie Dit is jullie reactie op 1 klacht terwijl ik al zeg dat er 1 leidinggevende bij is geweest 2 keer en dus 2 keer hetzelfde zeg Dit is mijn reactie erop Geachte Kelly Daar ben ik al 2 keer naar toe gegaan en het antwoord blijft hetzelfde ik koop iets bij jullie product voldoet niet aan de eisen  Dus ik vraag het nog 1 keer vriendelijk wat gaan we er aan doen zo niet ga ik een advocaat in handen nemen en gaan we kijken hoe het dan afloopt  Ik ben nu al zolang aan het rond mailen en krijg elke keer weer hetzelfde antwoord ik dien niet voor niks de klacht in denkt u ook niet dus vraag het beleefd nog 1 keer ik weet het antwoord dus nu wil ik van jullie weten wat gaan jullie eraan doen zo niet ben ik genoodzaakt om andere stappen te gaan ondernemen en dat wil je denk ik niet want heb alle bewijsstukken hier voor mij liggen dus u komt nu met een goed voorstel zo niet ga ik dit anders oplossen niet goed schikt dan maar kwaad schiks

Alle klachten die gemeld zijn door Christian van de Haar