Klacht: verdwijnen levensmiddelen / kassa’s

op 22 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met enige regelmaat constateer ik dat bepaalde producten “zomaar” zijn verdwenen uit het assortiment. Op klachten hierover bij het personeel/ medewerkers of managers wordt gezegd dat zij daar geen invloed op hebben. Daarbij is het zeer vervelend dat er (bij groter klanten aanbod) onvoldoende kassa’s zijn geopend zodat er rijen ontstaan tussen de schappen. Bij collega/concurrenten (zoals o.a. Jumbo) komt dit zelden voor. Natuurlijk is en blijft het een vrije keuze maar e.e.a. wordt niet als prettig ervaren!

Gewenste Oplossing:

Als aan bovenvermelde klachten gehoor wordt gegeven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nieuwemeijer