Klacht: verdwenen groupons

op 03 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb groupons aangekocht om in de vakantie te kunnen gebruiken.Nu blijkt dat ze verdwenen zijn!!!!! 1 groupon staat er nog. Alle andere staan ook niet in de gebruikerslijst (muv huttenheugte zou op 7 juni gebruikt zijn. NIET door mij) of in de verlopen groupons.
Gebeld met saida die mij een mail adviseerde. Dit gedaan. Retourmail want deze mail werkte niet meer. Doorverwezen naar contactformulier. Maar deze is niet te vinden.
Leuk vakantie zo.

Dat mijn groupons weer gewoon te gebruiken zijn. Daar heb ik voor betaald.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:35 geantwoord

Beste mevrouw Kleine Schaars,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u uw Groupon niet meer kunt terugvinden.

Omdat u ik de aankoop niet kan terugvinden op het account dat met dit e-mailadres is aangemaakt kan ik uw verzoek op dit moment niet in behandeling nemen.

Indien u de bestelling met een ander e-mailadres heeft gedaan, ontvangen wij graag dat e-mailadres en de postcode en het huisnummer die opgegeven zijn bij registratie van het account.

Indien u de bestelling niet met een ander e-mailadres heeft gedaan, hebben we meer informatie nodig over de bewuste transactie. Wij verzoeken u uw rekeningafschrift van de desbetreffende betaling naar ons door te sturen, met hierop de volgende informatie: kaarttype, 4 laatste cijfers van uw kaartnummer, datum van transactie en het exacte bedrag. Aan de hand daarvan kunnen we uw voucher(s) opzoeken.
Deze hebben wij namelijk niet per mail ontvangen.

Wij adviseren u om de nodige gegevens nogmaals te mailen naar: Klantenservice@groupon.nl

Graag ontvang ik een antwoord van u met de gevraagde gegevens, zodat ik u verder van dienst kan zijn.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door ellenkleine