Klacht: Verdwaalde postbezorger

op 26 juni 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afspraken staan klaar voor hair extensions te zetten bij klanten.. Levering zou dinsdag komen (HELAAS via ups) dinsdag de hele dag gewacht, niks. Woensdag heen gebeld, pakket word vandaag geleverd en de pakket bezorger is onderweg naar u toe mevrouw. Prima, ik wachten. Weer niemand gekomen. Donderdag weer heengebeld, de postbode kon zogenaamd mijn straat niet vinden. Heel simpel maar goed, donderdag zou het weer komen dan. Hele dag gewacht, géén ups. Nu is het ondertussen al vrijdag en ik vertrouw er voor geen cent op dat ze langskomen vandaag. UPS JULLIE BIEDEN BELACHELIJK SLECHTE SERVICE EN JULLIE HOUDEN TOTAAL GEEN REKENING MET JULLIE KLANTEN!! 1 keer nu via jullie, maar nooit en dan ook nooit weer. Zelfs een lopende postbode van PostNL en DHL zijn nog sneller als jullie. Ik heb het trouwens ook op Facebook gezet, het is al enkele keren gedeeld. Dus ik hoop dat het wereldwijd gaat.

Als ze hun afspraken na kunnen komen, maar dat kunnen ze toch niet

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:24 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door corneliawinter