Klacht: verdriet

op 25 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Geachte lezer,

Al een hele tijd is mijn zoon bezig om een bedrijf op te zetten. Mijn zoon heeft pas een pand in huur en dat laten aanpassen voor zijn bedrijf.
Inmiddels is zijn schoonvader (90)verhuisd naar een verpleeginrichting.
De Covid 19 heeft het bedrijf totaal stil gelegd, tevens is mijn zoon nog in het ziekenhuis beland. Gelukkig knapt hij op.

Er is ergens een grote fout gemaakt en bepaalde gegevens schijnen niet overgekomen te zijn.. Het heeft iets met krachtstroom te maken, wat hij helemaal niet nodig heeft en zeer geen gebruik van heeft gemaakt.

Hij moet nu een nabetaling doen van ruim 2.000 euro. U zult begrijpen dat dat in deze periode erg veel is, te meer hij zelfs ondersteuning krijgt van de gemeente.
Of hij bij u moet zijn of bij Leander weet ik niet.
Mijn zoon heeft geen idee dat ik deze mail aan u stuur. Het breekt mijn hart.
Al weken lees ik op afstand mijn kleinkinderen voor. Ik kan niet op bezoek
maar merk wel de zorg op van dit stel.

Hoe moeilijk is dit om dit bedrag kwijt te schelden, in deze tijd waar we allemaal een stap terug moeten doen.

misschien zult u mijn brief naast u neerleggen, maar wellicht kunt u in samenwerking met Leander het een en ander voor hem in goede banen leiden.

Omdat ik vroeger maatschappelijkwerkster ben geweest en altijd voor anderen in de bres ben gesprongen, kan ik niet nalaten dit zomaar aan me voorbij laten gaan.

Ik dank u vriendelijk voor uw tijd en aandacht die u nu besteed aan mijn mail.
Hopelijk wordt er positief hierop gereageerd.

Met vriendelijke groet

Margreet Rota (75)
te Borger

Ik zal tevreden zijn wanneer u hier samen met Leander een oplossing voor vindt.
Dat dit bedrag hem kwijtgescholden wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Geachte omaM, we lezen uw klacht op deze website. Op basis van de gegevens kunnen wij geen contract vinden. U kunt ook het beste contact met onze klantenservice opnemen direct via: https:www.vattenfall.nlservicecontactGroet, Joeri

Alle klachten die gemeld zijn door omaM