Klacht: Verdienmodel

op 12 maart 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was lid van privileges en hen mijn lidmaatschap begin januari opgezegd.
Dit heb ik telefonisch gedaan en kreeg destijds van de medewerker de tip om dit ook per brief te doen omdat ik dan een brief retour zou krijgen waar het ea in zou worden bevestigd.
De brief heb ik idd mogen ontvangen, mijn lidmaatschap eindigt op 01052020

Er stond echter nog wel een bedrag te besteden in mijn account dus ik heb geprobeerd in te loggen en om dit bedrag om te zetten in een bestelling echter ik kan niet meet inloggen.
Na een telefoontje richting privileges blijk ik al mijn rechten kwijt te zijn en dat terwijl ik volgen de brief nog gewoon lid ben tot 0105
Nogmaals gebeld en een brief gestuurd echter zonder resultaat, er wordt verwezen naar de kleine lettertjes…..
Ik vindt het ea bijzonder vreemd ook omdat dit bij de telefonische opzegging nooit is aangegeven !
Het lijkt mij dat als je nog ergens lid bent dat je dan ook nog gebruik kan maken van het lidmaatschap.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn daar opgebouwde tegoed gewoon kan opnemen dmv een aankoop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 12 maart 2020 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 maart 2020 om 13:52 geantwoord

Slecht voorgelicht bij het opzeggen van het lidmaatschap !

Alle klachten die gemeld zijn door Fambeers