Klacht: Verdewen schoen

op 24 juni 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Vandaag bij de Footlocker in arnhem super leuke zilver metallic adidasjes in de sale en nog de laatste in mijn maat! Na een tijdje wachten op de andere schoen bleek dat ze deze niet konden vinden… Begrijpelijk want het was druk in de winkel en het was het laatste paar. Ik liep verder de stad even in en zou telefoon krijgen als ze de andere schoen hadden gevonden. Na ongeveer 1,5 uur nog niets gehoord dus ik ging even langs om te vragen of de schoen al terecht was. Ik kreeg direct te horen dat die er nog niet was en ze hem ook zeker niet zouden vinden en ze met z’n 4e hadden gezocht. Ik vond het natuurlijk jammer maar de ene schoen stond weer in de winkel… Ik vroeg naar een oplossing en ze konden wel kijken of ze in een andere filiaal waren maar dan moest ik ze zelf even ophalen in Hoorn? Verder had ik eigelijk maar gewoon pech want het was sale dus service hoefde ik niet verwachten. Erg jammer van z’n grote keten en al helemaal als de schoen weer terug de winkel in gaat?

Nog even in t kort, ik wil een paar schoenen in de sale kopen waarvan ze de andere niet konden vinden en omdat het sale was kreeg ik geen oplossing en vervolgs ging de schoen weer de winkel in en kon iemand dus 1 schoen kopen? Erg vreemd verhaald en ik werd erg brutaal en bot te woord gestaan. Ik had volgens hun gewoon pech!! Belachelijk! Het kwam over alsof iemand van de winkel zelf het paar wilde hebben.

Het desbetreffende paar schoenen of andere voor dezelfde prijs!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demi schischke