Klacht: Verdachtmaking diefstal

op 30 juni 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Thuis bleek de maat niet goed te zijn van een kledingstuk, vraag of deze geruild kon worden. Niet zonder bon zei ze en ik vertrok weer uit de winkel en alarm ging af om onduidelijke redenen. (Paar dagen er voor hadden ze ook probleem met kassa en moest alles opnieuw worden aangeslagen). De manier waarop er gereageerd werd op het piep-alarm was buiten alle proporties, terwijl ik uitleg dat er geen probleem was stonden in totaal vijf man om me heen. en ze hadden geen enkel begrip voor de schaamte die ik voelde doordat er vele mensen naar me keken en (oordeelde) Terwijl ik niets verkeerd had gedaan ! Dit was veel te zwaar ingeschat door medewerkster van de Bristol. Mijn kinderen snapte er ook niets van. De jongste begon te huilen dus daar ging mijn aandacht eerst naar toe en toen dat onder controle was. Stonden er vijf klerenkasten om me heen Een toestand om niets. Belachelijk

Eerst vragen en rustig blijven in plaats van zo'n overdreven reactie van een valse alarmmelding!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

6 maanden geleden - De klacht is doorgestuurd naar de districtsmanager van het betreffende Bristol filiaal. De districtsmanager zal de klacht bespreken in het filiaal en trachten naar tevredenheid van de klant op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Keijzer