Klacht: Verbrekend internet

op 21 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb al ruim 7 maanden heel slecht internet terwijl ik veel geld betaal aan Caiway, al 7 maanden lang bel ik Caiway op, ik heb twee monteurs gehad die het probleem niet konden oplossen ik heb alle instructies gevolgd die de klantenservice mij heeft aanbevolen, ik heb een WiFi router aangeschaft die Caiway aanraad, alles wat ze mij hebben verteld heb ik gedaan maar ik heb nog steeds geen normale internet verbinding..

Wanneer ik een internet verbinding heb zonder zwakke signaal of internet wat telkens verbreekt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 21 juli 2016 om 17:57 geantwoord

Heeft op 21 juli 2016 om 18:13 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Het is onlogisch dat ik naast de WiFi router sta en dat mijn internet verbinding verbreekt, soms zijn er geen problemen maar wanneer de WiFi problemen komen dan houden die zich voor lange tijd aan. De link hebben wij in het verleden met uw collega en de klantenservice uitgevoerd maar had geen enige verbetering. Wat ik mij ook afvraag, waarom is er een tweede monteur gekomen als er geen probleem zou zijn vanuit jullie kant, wat is de rol geweest van de tweede monteur? De stappenplannen die al vaker naar ons zijn opgestuurd konden zelfs niet door de aanwezigheid van de help desk worden uitgevoerd, daarom zijn jullie genoodzaakt om een monteur te sturen die dit probleem kan oplossen. De WiFi router die wij hebben is zelf door uw bedrijf aangeraden en staat op uw eigen website, uw personeel moet op de hoogte zijn hoe de router goed functioneert. Wij hebben al jaren lang internet, maar hebben nog nooit zo'n slechte verbinding meegemaakt, want als er een probleem was bij een ander bedrijf werd er direct actie ondernomen om het probleem op te lossen. Jullie baseren jullie antwoorden op 'uitvoeringen ', niet op academische bewijzen. Stelt u zich eens voor dat wij een nieuwe dure router aanschaffen, wat geeft ons de zekerheid dat het WiFi signaal dan wel correct functioneert, twee monteurs hebben wij gehad en hebben dat nooit opgemerkt, wat is de garantie naar ons dat wij een goede verbinding krijgen als wij een dure router kopen, die eigenlijk niet op jullie website staat ?

Alle klachten die gemeld zijn door Yasser2016