Klacht: Verblijfstype aangepast, reiskosten niet.

op 20 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens een telefonische navraag met Customer Contact Center van een reservatie (80810111) op 9/1/14, werd in overleg de duur van de reis gewijzigd van 1 week naar 2 weken op 14/1/14. Na 3 dagen (17-1-14) ontving ik per mail de boekingsbevestiging waarop ik vaststelde dat het verblijfstype A2C gewijzigd werd naar B2C, en de prijs niet overeenkomt aangeduid op de Neckermann .nl boekingssite. Na (eindelijk) telefonisch contact te hebben gehad op 20-1-14 bleek het boeken van type A2C niet meer mogelijk. Ik diende de vorige boeking te annuleren om dan opnieuw het verblijfstype B2C te kunnen boeken (82883426) volgens het correcte boekingssite tarief. Hierdoor werden er wel annulatie kosten in rekening gebracht daar de aanpassing 6 dagen na boeking gebeurde. In bijlage de boekingsbevestigingen en een vergelijk tussen type A2C en B2C, hogere resolutie kan bekomen worden door aanvraag aan eric.hancke@gmail.com

Daar de aanpassing geen annulatie, maar een wijziging is, graag de kwijtschelding van deze 613€ annulatiekosten.
Mvg Eric Hancké 0032495582114

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 21 januari 2014 om 10:35 geantwoord

We hebben vandaag (21/01) telefonisch contact gehad met de klant en zijn tot een gepaste oplossing gekomen. Afdeling CCC.

Heeft op 30 januari 2014 om 20:06 geantwoord

Er werd een minnelijke schikking getroffen, er werd 50% van de annualtiekosten in mindering gebracht. Echter werd er niet dieper ingegaan op het waarom van deze kosten. Ik ben nog steeds van mening dat ik geen enkele kosten hoef te betalen.
Wordt vervolgd?

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Neckermann Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Hancke