Klacht: Verblijf kronenburger see

op 22 juni 2021 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste Heer/Mevrouw,

Graag uit ik via deze weg mijn ongenoegen over mijn verblijf op park Kronenburger See We zijn niet tevreden over de erg verouderde staat van huisje, waaronder mijn grootste en belangrijkste ergenis, de bedden.
Voor mij als een man van 2 meter is hier niet op te slapen. Oud en doorgezakt. Daarnaast stonk het in het huis.

Voor het slapen kwamen we er vervolgens achter dat wij bedlinnen missen (voor betaald en zouden klaar worden gelegd), helaas waren toen het restaurant en receptie al gesloten. Ook missen de 2 banken kussens, hetgeen je wel verwacht.

Al met al vinden we de prijs/kwaliteitsverhouding niet in verhouding. We zijn op heel wat parken geweest, maar hier zijn we niet tevreden mee.

We hebben dit tevens aangegeven bij de receptie, maar hier kwam weinig begrip van, waar wij niets mee kunnen. Tevens gevraagd om een upgrade van een beter huisje, maar hier moest ik maar voor gaan betalen. Hierdoor zijn wijgeneigd te vertrekken, omdat hierdoor onze welverdiende vakantie in het niet valt.

Roompot zelf al een mail gestuurd, bellen kan ook maar geen behoefte aan om 15 min in de wacht te staan tijdens mijn vakantie.

Graag hoor ik hier meer over met een passende oplossing.

Met gastvrije groet,

Michel van der Steen

Refund verblijf of ander passende oplossing

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roompot

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roompot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel vdS