Klacht: Verblijf Kervansaray Marmaris

op 07 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte lezer,

Momenteel zitten wij in Kervansaray Marmaris. We hebben deze vakantie een aantal maanden geleden bij jullie geboekt. Inmiddels is het hotel van jullie website gehaald, wat voor ons al grote vraagtekens gaf! Aangekomen in Marmaris hebben we de reisleiding gevraagd wat hiervan de reden kon zijn en kregen als antwoord dat het hotel (zoals meerdere hotels rond deze tijd) ging sluiten. Aangekomen in het hotel leek er nog vrij weinig aan de hand, maar naar mate de dag vorderde vielen we van de één in de ander verbazing. Wat een smerig hotel! Een schande om jullie gasten hier onder te brengen terwijl jullie hier van op de hoogte zijn. Meerdere Nederlanders zijn uit dit hotel weggehaald. Wij begrijpen dan ook niet waarom er bij ons zo moeilijk werd gedaan en wij hier van te voren niet over zijn ingelicht!? Meerdere malen met Corendon gebeld, vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd. Contact met onze reisleider gehad en kregen als antwoord wat we hier überhaupt deden, er zitten in dit hotel helemaal geen Nederlanders. Wat een antwoord is dat zeg? We moesten vervolgens zelf 3 hotels naar hem doorsturen waar we wel heen wilden, dit hebben we dan ook gedaan. Maar vervolgens helemaal geen reactie meer gehad van deze man.

Dit hotel is zeker niet als in de omschrijving staat, er is geen a la carte restaurant, ‘s avonds is er 1 bar open om drinken te halen (lange wachttijden met zoveel hotelgasten) helft van de tijd geen veel dranken niet aanwezig. Het avond eten is niet warm of lauw maar koud! We gaan daarom vaak buiten het hotel eten wat ons extra kosten geeft en wat eigenlijk niet de bedoeling is lijkt me! We zitten hier nu een week en hebben nog een volle week te gaan. Dit is voor ons de eerste keer dat we bij Corendon onze vakantie geboekt hebben maar hoogstwaarschijnlijk ook de laatste. Onze klachten worden niet serieus genomen en er wordt gewoon weg niet op gereageerd!

We vernemen graag een reactie van jullie

Pim Dikkers & Anouk Kamphuis
7254543 boekingsnummer

Niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukK1988