Klacht: Verbinding tussen bus en trein

op 18 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 44 van Rhenen naar Tiel is bijna altijd te laat. Hierdoor mis ik meestal mijn trein in Kesteren, ben ik bijvoorbeeld precies op tijd met de bus, rijdt de trein weg.

Als de trein op de bus wacht in Kesteren of dat de dienstregeling hierop wordt aangepast.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Elze, Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Kun je mij nog aangeven op welke tijdstippen je doorgaans vertraging ervaart en bij welke halte? Dan kan ik gericht melding maken in de regio, zodat hier actie op ondernomen wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 24 mei 2016 om 12:19 geantwoord

Hallo Elze,

We hebben je reactie in goede orde ontvangen, waarvoor dank. Als ik het goed bekijk, lijkt het grootste probleem met betrekking tot de aansluiting bus/trein in de dienstregeling te zitten. Daarom stuur ik je klacht door naar de vervoerskundige in de regio zodat je klacht mee wordt genomen in de evaluatie van de dienstregeling.

Omdat je ook aangeeft dat deze lijn regelmatig te laat is, stuur ik je klacht eveneens door naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken wordt. Hopelijk merk je spoedig verbetering op dit traject.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Elze