Klacht: verbazing

op 16 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

wij zijn op aanraden van filiaal in Arnhem naar filiaal in Apeldoorn gegaan, ze zouden daar meerdere merken hebben.Dus op zondag 16 juli zijn we gegaan. Er kwam daar een zeer vriendelijke verkoper naar ons toe en hielp ons prima, tot dat het punt van de fiets KOPEN ter sprake kwam. Daar we er nog even over wilden nadenken. Waarom we in godsnaam gekomen waren, en over ons budget hadden we toch nagedacht. Over de prijs moest hij overleggen met de filiaalmanager, 1 keer, want hij kon niet aan de gang blijven, elke keer zijn manager lastig te vallen. Wij waren met stomheid geslagen.
Dit is geen manier waarop je klanten bindt, eerder jaag je ze weg, ons tenminste wel. groetjes verbaasde klant

Wanneer je met respect behandeld word, en eerlijk advies krijgt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 17 juli 2017 om 16:09 geantwoord

Beste Henk,

Vervelend om te lezen dat jullie deze ervaring hebben gehad in één van onze winkels. Dit is uiteraard niet het serviceniveau dat je van ons mag verwachten. Bedankt voor je feedback hierover!

We hopen jullie desondanks toch nog te kunnen verwelkomen in de toekomst.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 17 juli 2017 om 22:30 geantwoord

Dit beschouw ik als geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door henkengelien