Klacht: veranderingen en lange wacht rijtijden

op 20 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

op 16juni 2016 zouden wij 12.00u opgehaald worden bij ons Hotel kreeg ik per mail.een paar uur later weer een mail we zouden snachts opgehaald worden want we zouden vertrekken met het vliegtuig om 0600u vanaf Antalya nog geen uur later kreeg ik weer een mail dat de reis was veranderd we werden nu om 09u45 opgehaald worden en dan om 14u30 gaan vliegen maar tot onze verbazing niet op Rotterdam Airport maar Brussel Airport waar er 1 van corendon met een bordje staat dat we met de bus van Milot reizen naar Rotterdam gaan Na zoeken van bus en vele urenvertraging om21u48 in rotterdam het schandaligste vindt ik dat ik contact op nam met onze hostes en vroeg hoe kan dat kan u eens informeren want ik heb Rotterdam Airport geboekt en geen Brussel kreeg als antwoord van de hostes dat moet u zelf maar regelen want dat doen ze in Holland dat is gewoon schandalig dat zulke mensen bij jullie werken.

Ga al 9jaar met Corendon nooit geen klachten maar dit met de veranderingenlijk het er op dat je gewoon een nummer ben en ik vindt dan ook dat er van uw Bedrijf een compensatie moet komen voor de lange wacht tijden en veranderingen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ticketdirk