Klacht: Verandering vluchttijden

op 19 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We vertrekken donderdag met Corendon voor 2 weken naar Turkije bewust gekozen voor luchthaven Rotterdam voor de gunstige vliegtijden echter in 2 weken zijn de vluchttijden al drie keer veranderd uiteraard in ons nadeel op deze manier 2 dagen vakantie minder + een tussenlanding dit is voor ons de eerste keer dat we vliegen met Corendon maar ook gelijk de laatste keer.

Corendon geef gunstige vliegtijden aan om het toestel vol te krijgen is dit het geval draaien ze alles terug volgens Suntip is dit heel normaal bij deze maatschappij waarom dan niet even vermelden ? Bij het boeken .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht Ron Paula

9 maanden geleden - Ze lokken reizigers met gunstige vertrektijden maar kort voor vertrek veranderen ze constant zo blijven er geen 15 maar 13 dagen vakantie over in het vervolg toch maar weer vliegen met een betrouwbare maatschappij en niet meer met Cor en Don.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Paula