Klacht: verandering vluchttijd

op 18 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt bij Corendon, 31 juli vertrekken we richting Lesbos. Ik heb deze reis uitgezocht omdat in de eerste opdrachtbevestiging was opgenomen dat het vertrek om 05:55 in de ochtend zou zijn op 31 juli, wat zou betekenen dat we rond half 11 in de ochtend op Lesbos aankomen.

Nu kreeg ik vandaag de definitieve reispapieren binnen en wat schetst mijn verbazing.. De vertrektijd is veranderd van 05:55 naar 13:00!
En daarbij wordt er nog een tussenstop gemaakt op Zakynthos waardoor wij pas om 19:30 aankomen op het vliegveld! Wat dus betekent dat we pas rond een uur of 10 half 11 pas in ons hotel zijn.
Kortom, een hele vakantiedag naar de haaien!
Ik vind dit echt niet kunnen en dat heb ik ook naar het reisbureau en Corendon aangegeven,en verzocht om de reis om te zetten naar donderdag 17-07 as. maar ook dat ging niet lukken…
Vooralsnog alleen van het reisbureau vernomen dat zij er niks aan kunnen doen..

Nogmaals, ik vind dit echt niet kunnen en ik vind dat er voor die dag een vorm van compensatie moet komen.

wanneer de tijd weer richting de 05.55uur wordt gezet.

evt.compersatie over de verloren dag
langer gebruik te kunnen maken van ons appartement op onze laatste dag.
dit alles lijkt mij niet meer als normaal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sacha koufopoulos