Klacht: Verandering vleesafdeling AH XL Vlissingen

op 04 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds eind april is de afdeling waar Ossenhaas, Kogelbiefstuk e.d.
werden verzorgd door de slager en men kon vragen om een mooi stukje vers vlees van een gewenst gewicht gesloten.
Als vervanging is er enkel verpakt geïmporteerd vlees verkrijgbaar waarvan je niet kunt zien wat het is, noch hoe oud het is. Heel erg jammer, want de kwaliteit van het verse vlees was zeer goed en de bediening door de slager was uitstekend.

Dus ga ik nu dan maar naar een andere supermarkt waar nog wel een slager is.

Mevr. M. Veldhuijzen

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik de klok terug willen draaien maar ik vrees dat mijn klacht terzijde wordt gelegd en dat er geen slager meer terugkomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MajaCo