Klacht: verandering van de tijd van de terug vlucht

op 06 mei 2016 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

Op 09-03-2016 reserveringcode cdpdhl paketreis naar grand zaman garden
Wij hadden voor deze reis geboekt omdat de vluchtijden op de dag waren .De papieren waren nu binnen tot onze schrik was de vlucht tijd terug veranderd Was eerst vertrek 29-05-2016 Antalya 13.30 aankomst Amsterdam 17.00 uur De nieuwe terug vluchtijd is Antaly vertrek 20.40 aankomst Amsterdam 01.40
Dat is 7.40 later dan bij de eerste vluchttijden Daar wij allebei in de 70 jaar zijn zijn we hier niet blij mee We hadden juist gekozen voor op de dag te vliegen Ik vind het misleidend als ik nu op deze pakketreis kijk op Internet staan de staan de tijden op de dag vliegen er nog op Ik overweeg hier na mijn vakantie hier toch werk van te maken bij de luchtvaartmaatschappij inspektie

Wij zijn tevreden als de tijden van de terug vlucht weer zijn zoals we geboekt hadden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland International

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door domivanveen