Klacht: Veranderen hotel en vlucht

op 03 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We hebben in maart een reis bij Corendon geboekt naar Pierre en vacances in Estepona met een vertrek van 5.00 uur vanaf schiphol. We hadden bewust voor Schiphol gekozen omdat we dan de vlucht van 5.00 in de morgen kunnen nemen.We hadden ook vanaf Eindhoven kunnen vliegen(wat voor ons qua reistijd naar het vliegveld toe veel beter zou zijn).Maar we wilden perse met de ochtendvlucht.Bij het checken een week of 2 voor vertrek zien we in eens dat we pas om 17.05 vliegen en als we terug komen ook nog een op Faro moeten landen.Hier met Corendon over gebeld, maar er was niets meer aan te doen er waren geen andere vluchten meer vrij.Dus hebben we ons daar maar bij neer gelegd.. Maar 4 dagen voor vertrek krijgen we ook nog te horen dat we overboekt zijn en ook nog eens naar een ander appartementencomplex kunnen.Dus van mijn zorgvuldig uit gezochte reis bleef niets over.Vluchttijden veranderen en een heel ander complex.Dan vraag ik me af waarom ik dan nog zo vroeg moet boeken?? Corendon stopt je toch maar op een vlucht die ze anders niet vol krijgen en in een accommodatie die ook maar niet vol raakt. Het was wel heel typisch dat we bij vertrek vanaf Schiphol al van meerdere Corendon gasten het zelfde verhaal te horen kregen.Vlucht naar rot-tijd omgezet en een hele andere accommodatie dan zelf uitgezocht.
Tot overmaat van ramp werd onze terugvlucht ook nog geannuleerd toen we al op het vliegveld waren.Met als gevolg dat we de dag erna pas terug konden komen.We hebben wel een overnachting en eten en drinken aangeboden gekregen. Maar we wilden gewoon naar huis!!!Ik moest zaterdag gewoon weer s avonds werken.

Ik wil begrip en excuus van Corendon.Je kijkt een heel jaar uit naar een vakantie die je zorgvuldig gepland hebt, en krijgt dan 2 x een domper als en de vlucht en de accommodatie niet is wat je gepland hebt.
En een extra nacht in een overvol hotel met luidruchtige andere vakantiegangers sta je echt niet op te wachten. Zeker niet als je dag van de nieuwe terug reis savonds gewoon op je werk moet verschijnen.
Wellicht dat een compensatie wel op zijn plek is voor het aanpassen van "mijn"" vakantie naar de wensen van Corendon.En de extra tijd die we kwijt waren met reizen naar Schiphol ipv Eindhoven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miran500