Klacht: Ventilatie werkt niet

op 02 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij de Basic Fit Boreelplein in Deventer werkt de ventilatie niet. Lees: deze staat volledig uit. Vanwege de huidige temperaturen niet prettig, maar vooral wegens de Corona omstandigheden en maatregelen niet wenselijk. Goede ventilatie is op dit moment toch een wettelijke verplichting? En super belangrijk om veilig te kunnen sporten. Bij personeel gevraagd waarom systeem uit stond: zij gaven aan dat het gemeld was ter reparatie omdat het al tijden kapot is maar geven tegelijkertijd ook aan dat er niemand gaat komen om dit te repareren.

Wanneer het ventilatie systeem weer naar behoren werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 juni 2021 om 07:49 geantwoord

Beste Joris,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij ten zeerste!

Wat enorm vervelend om te vernemen dat de ventilatie in de club niet op orde is. Ik heb jouw feedback direct doorgestuurd naar de juiste personen binnen de organisatie, om dit onder de aandacht te brengen. De verantwoordelijke van de betreffende vestiging zal dit verder oppakken.

Oprechte excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Heeft op 04 juni 2021 om 07:12 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Jbasic

1 maand geleden - Klacht is niet naar behoren opgelost. De ventilatie werkt nog niet. Pas tevreden als de ventilatie ook daadwerkelijk is gerepareerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jbasic