Klacht: Veiligheidsslot/Customer Service

op 14 augustus 2017 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Mijn neefje wil habbo spelen en ik zei dat hij mijn oude account van 10 jaar terug wel mocht gebruiken, alleen zit er een veiligheidsslot op. en die weet ik al lang niet meer. Ik probeerde in contact te komen met ze maar elke aanvraag is na 5 min al opgelost terwijl er niks is gebeurd

Ik zou tevreden zijn als ze mij de antwoord gegevens naar mij mailen of dat ik nieuwe moet aanmaken. of in ieder geval dat ik contact heb met iemand

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 14 september 2018 om 22:56 geantwoord

Beste Habbo,

Super bedankt voor het opnemen van contact met ons!

We willen je graag verder helpen, echter zijn wij niet in staat om beveiligingsvragen te herstellen. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je de antwoorden op jouw veiligheidsvragen niet vergeet of kwijtraakt.

Ondanks dat wij snappen dat je weer volledige toegang tot je account wilt in het Hotel blijft het jouw verantwoordelijkheid om je gegevens te bewaren, bijvoorbeeld op een briefje in het echt of op een notitie.

Het spijt ons maar wij kunnen de gegevens waar jij om vraagt niet herstellen in het Hotel. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd zorgt dat je je gegevens terug kan vinden.

Succes!

Filomiena