Klacht: Veiligheidsslot

op 13 januari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Goedenavond,

ik kom na een aantal jaar geen habbo te spelen weer op habbo nu moet ik veiligheidsvragen invullen maar die weet ik natuurlijk niet meer.

ik kan op mijn account maar daar houd het ook bij op. ik wil graag weer kunnen spelen en RUILEN!!

Als ik weer normaal habbo kan spelen door te ruilen enz.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:32 geantwoord

Beste Habbo,

Super bedankt voor het opnemen van contact met ons!

We willen je graag verder helpen, echter zijn wij niet in staat om beveiligingsvragen te herstellen. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je de antwoorden op jouw veiligheidsvragen niet vergeet of kwijtraakt.

Ondanks dat wij snappen dat je weer volledige toegang tot je account wilt in het Hotel blijft het jouw verantwoordelijkheid om je gegevens te bewaren, bijvoorbeeld op een briefje in het echt of op een notitie.

Het spijt ons maar wij kunnen de gegevens waar jij om vraagt niet herstellen in het Hotel. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd zorgt dat je je gegevens terug kan vinden.

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door nwtvertellen