Klacht: Veel te veel betaald en verkeerde tickets ontvangen

op 30 juni 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

(deze mail heb ik reeds gestuurd naar Viagogo maar we krijgen geen reactei)

We hebben voor onderstaande 3 tickets van Andre Rieu bij jullie geboekt voor 15 juli.
We hebben hier meer dan 600 euro voor betaald. Veel meer dan normaal. Maar oke.
Nu hadden we op rij 3 geboekt en krijgen we tickets op rij 17, die normaal weer 11 euro goedkoper zinj.
Dan krijgen we ook nog eens de tickets op onbekende mensen hun naam NIET op ONZE namen.
Dit kan toch niet.
Wilt u dit aub heel spoedig voor ons in orde brengen zodat we onze tickets op onze naam ontvangen en op rij 3 en naast mekaar.
Mocht dit niet meer lukken of kunnen willen wij ons totale bedrag dat we betaald hebben terug ontvangen.
Alvast bedankt voor de medewerking.

En dit was het antwoord van Viagogog ;

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

customerservice@orders.viagogo.com (customerservice@orders.viagogo.com)
Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen met het e-mailsysteem van de geadresseerde, komt er geen reactie.

Neem op een andere manier (bijvoorbeeld telefonisch) contact op met de geadresseerde en vraag de geadresseerde om de e-mailbeheerder te laten weten dat hun e-mailsysteem geen verbindingsaanvragen accepteert van uw e-mailsysteem. Geef de geadresseerde onderstaande foutdetails. Waarschijnlijk is de e-mailbeheerder van de geadresseerde de enige die dit probleem kan oplossen.

We hebben bang dat wanneer we daar aankomen de tickets dubbel zullen zijn.
Kunt u er niet voor zorgen dat we tickets op de 3de rij bekomen op onze naam ? of anders ons geld terug ?

Alvast bedankt voor een antwoord.

Het allerliefste hadden we gewoon al het geld terug maar indien dit niet moest lukken graag tickets op rij 3 op onze eigen namen. Alvast bedankt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natje50