Klacht: VEEL TE VEEL BETAALD

op 28 april 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Wil al heel lang heel graag naar Engelbert Humperdinck. Eindelijk in de buurt! In Antwerpen. Niet ver vanuit Nederland. Twee kaartjes gekocht.
Prijs: € 397,25!!!!
Normale prijs per stoel: € 86,– Maal 2 = € 172,– plus wat reserveringskosten. NIET NORMAAL!
Boek zelf haast nooit voor een concert en de tijddruk die op de site van deze zwendelaars getoond wordt is ongekend. Snel beslissen anders ben je 100% te laat! Dat heb ik dus maar gedaan. Deze man is oud. Hoe lang leeft hij nog etc… etc. Dus ik heb het er wel voor over. Maar later via de website van Engelbert zelf zag ik de normale prijzen en besefte ik dat ik opgelicht was… Opgelicht worden is een heel naar gevoel kan ik melden…. Verder werd beloofd dat we naast elkaar zouden zitten. We hebben stoel 26 en 28.. Dat wordt nog onderhandelen ter plaatse vrees ik… Hoe is dit mogelijk zeg!!!!!!!

Ik ben tevreden als ik de normale prijs plus reserveringskosten betaal, en als we naast elkaar zitten... Eerder niet.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.A. Oudejans