Klacht: veel te snelle afschrijf tijd

op 19 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij kochten ruim 2 jaar geleden voor ons doen eens een duur koffieapp.binnen 1 jaar warmte element stuk nu ruim 16 mnd. later hetzelfde.
Dat verwacht ik niet voor zo’n duur app.
Altijd ontkalk water gebruik en op tijd ontkalk e.d.
Als je bijna 180 euro uitgeeft verwacht dat ik daar ongeveer 4/5 plezier van te hebben.

Gratis of bijna gratis reparatie.
Ik vind het app. Nog veel te jong.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 28 december 2012 om 09:22 geantwoord

Philips heeft de klant verwezen naar de detailhandel waar de klant de koopovereenkomst mee heeft. Deze kan uit coulance besluiten om de HD5410, welke buiten de 2 jaar volledige Philips garantie is, kosteloos te laten repareren over vervangen.

Reactie van de melder van de klacht zdacbh

6 jaren geleden - Ik dank u voor uw antwoord. Wij hebben nog wel een vraag. De vorige keer is deze naar een antwoordnummer in Duiven gestuurd, omdat wij deze gekocht hebben via rentepunten ING. Geldt dat nu ook hier voor? En moet ik deze dan zonder overleg opsturen met een copy van uw oplossing? Ik hoor graag van u, vriendelijke groet, P.G.Koning

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zdacbh