Klacht: Veel te late bezorgen van reclame

op 05 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Het is nu woensdagavond en wij hebben nog steeds geen geplastificeerde reclamefolders ontvangen. Dit is nu al 15 weken gaande! De reclame moet op zaterdag, zondag of uiterlijk maandag ontvangen zijn.

Het kan niet de bedoeling zijn dat de reclame pas halverwege of aan het einde van de week binnenkomen, waardoor je geen gebruik meer kan maken van de aanbiedingen die in de folders staan. Het is de afgelopen 15 weken iedere week dat de reclamefolders pas op dinsdag, woensdagavond worden bezorgd. Dit is een grove schande en kan nooit de bedoeling zijn.

Derhalve eis ik ontslag op staande voet van degene die de reclamefolders in Boxmeer-Noord rond brengt. Deze heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel. Zo’n medewerker wil je toch niet in je bedrijf hebben, die de klant laat stikken en alleen maar aan zijn eigen portemonnee denkt??

Bij ontslag van de bezorger die verantwoordelijk is voor deze slechte bezorging

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl