Klacht: veel te langer wachttijd bij nabestelling onderdelen

op 28 juni 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft bestelling van 11-05. Op 20-05 ontvangen in filiaal Duiven. Op 21-05 nieuwe duwstang F ( de geleverde was beschadigd) en onderdelen nrs. 110 en 114 besteld. Laatste 2 ontvangen 1 week later. Blijken de onderdelen 015 en ?? (op mijn tekening als G weergegeven) niet in elkaar te passen (schroefdraad stuk) En wacht dus nu nog steeds op de duwstang en de opnieuw bestelde 015 en ??? . In de computer bij Leen Bakker wordt G niet herkend en schijnt een nummer te hebben.
Men kan blijkbaar ??? niet vinden. Waardeloze service, wordt ook niet gebeld dat een en ander niet besteld kan worden.

Gewenste Oplossing:

Dat dit alsnog snel geleverd wordt en een tegoedbon voor het lange wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JansenArnhem