Klacht: Veel te lange wachttijden

op 24 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je van Dijk wil bellen of chatten duurt het veel te lang voordat je contact krijgt.

Gewenste Oplossing:

Sneller contact krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 24 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste netty.doelitzsch,

Op het moment is onze wachttijd inderdaad wat langer dan normaal in verband met de seizoensdrukte. De wachttijd aan de telefoon is echter maximaal 5 minuten en ook bij de chat zal de wachttijd niet veel langer zijn. Telefonisch zijn we deze weken tot 21 uur te bereiken. 's Avonds is de wachttijd aanzienlijk korter.

Vriendelijke groet,
^Janet
Afdeling klantenservice
VanDijk

Heeft op 25 juli 2017 om 08:50 geantwoord

Dit klopt absoluut niet. Ik heb gisteren echt langer moeten wachten dan 5 minuten op de app en met de telefoon.

Bericht van Van Dijk Educatie

3 weken geleden - Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Toch willen wij u dan adviseren 's avonds contact met ons op te nemen, of per chat. Wanneer wij iets voor u kunnen doen horen wij het graag. Excuses voor de langere wachttijd! Vriendelijke groet, ^Annemiek Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door netty.doelitzsch