Klacht: veel te lange doorlooptijd nieuwe aanvraag met slecht resultaat

op 20 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht betreft de problemen tijdens het gehele traject dat wij bij de aanvraag van de diensten ervaren.
Vanaf februari dit jaar loopt de aanvraag en nog steeds is niet alles geregeld! Nu blijkt dat onze aanvraag voor nummerbehoud niet bekend is en opnieuw zal worden aangevraagd met de opmerking van hen uit of dit na zoveel maanden nog lukt.Is dit niet mogelijk moet ik bij vele instanties mijn nummer veranderen. Al die tijd ben ik ook niet bereikbaar geweest op mijn vaste telefoonnummer.
5 maanden duurt dit al.
03-08-2016: Vandaag 3 augustus nog geen nummerbehoud geregeld en geen bericht hierover van Caiway ontvangen. Zelf gebeld met Caiway en ik krijg te horen dat het niet meer kan omdat Ziggo het nummer al vrij gegeven heeft.
Kwalijke zaak dat door te traag handelen van Caiway er geen nummer behoud meer mogelijk is.
En kwalijk dat ik hier weer zelf achteraan moet bellen.

Gewenste Oplossing:

Een snelle afhandeling van de gehele aanvraag!
Met nummer behoud zoals afgesproken was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 juli 2016 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A. Theeuwes