Klacht: veel te lang bezig met het beoordelen van de keuringsformulieren

op 16 juli 2019 over CBR in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanaf 12 maart is mijn vader begonnen met het aanvragen van een nieuw rijbewijs. Afgelopen week is het oude rijbewijs verlopen. Vandaag weer eens gebeld met het CBR. Het duur standaard een half uur voor je iemand aan de telefoon krijgt. Daarna krijg ik te horen dat de beoordeling van de keuringsformulieren nog 19 weken (!!!!!!) gaat duren. Iedere klant was allang weggerend en als bedrijf waren ze allang failliet geweest. Maar we hebben het CBR nodig als hij auto wil blijven rijden.

Gewenste Oplossing:

Als de keuringspapieren (die 5 juni aangetekend verzonden zijn) met spoed (binnen twee weken) worden beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bezorgde dochter