Klacht: Veel te laat krant bezorging

op 15 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 september 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachhte heer De Dood,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail waarin u aangeeft uw abonnement bij De Telegraaf te willen beëindigen.

Wij vinden het fijn om te vernemen dat u De Telegraaf met ons meeleest.
Wij zouden het leuk vinden om u als abonnee te behouden.

Binnen twee weken nemen wij telefonisch contact met u op om de einddatum met u te bespreken.

Als wij u niet kunnen bereiken beëindigen wij het abonnement conform de voorwaarden.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 088-8248242

met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Heeft op 17 september 2018 om 23:51 geantwoord

Met deze mededeling gaan ze toch nooit de de krant op tijd bezorgen.
Weer afgelopen zaterdag je krant om 11:00 uur laten bezorgen kan toch niet

Alle klachten die gemeld zijn door Nicky de Dood