Klacht: veel te hoge boete voor een hele kleine schade

op 24 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Beste mensen van Van Dijk. Mijn boeken zijn vorige week ingeleverd. 1 van de boeken is afgekeurd met waterschade. Ik heb nu een boete van ruim 60 euro voor een klein beetje waterschade.Terwijl het lesboek nog prima te gebruiken is.

Als de boete komt te vervallen of omdat het een kleine schade is een klein boete bedrag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 24 juli 2017 om 12:41 geantwoord

Beste n.doelitzsch,

Bedankt voor uw reactie. Het betreffende boek “Nectar 3e editie 5v” is aan het begin van het schooljaar nieuw aan u geleverd. Dit staat aangegeven op de afleverbon welke in het pakket zit bij levering. Wanneer het boek bij met waterschade wordt ingeleverd wordt dit niet geaccepteerd. Wij willen niet dat een boek met waterschade weer bij een andere klant komt of bij ons op de plank komt te liggen omdat de kans groot is dat het boek gaat schimmelen.
U kunt eventueel het boek voor een tweede beoordeling aan ons opsturen. Wanneer het boek wederom zal worden afgekeurd zult u het boek niet meer retour ontvangen en de schaderekening zal van kracht blijven.
Indien u het boek ter tweede beoordeling op wilt sturen dan kan dat naar onderstaand adres:

VanDijk
Postbus 23
8260AA Kampen.

Vriendelijke groet,
^Janet
Afdeling klantenservice
VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door n.doelitzsch