Klacht: Veel te hoge afrekening door slimme meter van Oxxio

op 25 maart 2013 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

onlangs heb ik mijn jaarafrekening gekregen en ben mij een ongeluk geschrokken. waar wij normaal gesproken een jaarlijks verbruik hebben van rond de 3500kWh hebben wij nu een verbruik van 7600kWh. wij hebben alleen maar A++ apparaten en led lampen in huis en ons gebruik is niet verandert. nu is onze oxxio meter 3 maanden geleden omgeruild en op de nieuwe meter is ons verbruik weer als vanouds. (rond de 400kWh per maand in deze koude en donkere periode)

erkenning dat er een storing in de slimme meter heeft gezeten en vergoeding van onze bijbetaling aangezien oxxio verantwoordelijk was voor het juist functioneren van onze slimme meter. waarschijnlijk hadden wij geld terug moeten krijgen maar een vergoeding van de extra kosten lijkt mij acceptabel.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 april 2013 om 14:04 geantwoord

Beste ulehake,

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw huidige leverancier en met uw netbeheerder die per 1 januari 2012 de verantwoordelijk draagt voor de slimme meter.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tess
Oxxio Nederland bv

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ulehake