Klacht: Veel te duur betaalde huurauto; misleiding klant

op 15 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Goldcar suggereert nadat ik een volledige verzekering had afgesloten in Nederland dat je volledig verzekerd bent en risico’s uitsluit in Ibiza.
Op Ibiza airport aangekomen krijg je te maken met een baliemedewerker die gebrekkig Engels spreekt en zodanig druk uitoefent dat je extra’s moet verzekeren. Ik toon mijn verzekeringspapieren vanuit NL die snapt zij niet.
Omdat je moe bent ga je uiteindelijk overstag, de omschrijving waar je voor tekent is in het Spaans. Als je met Goldcar contact opneemt over deze klacht is het enige wat zij als argument hebben; je hebt het contract ondertekent dus kunnen wij niet voor je doen. Ik vind dit misdadig en misleidend dat mensen zo hun geld afhandig wordt gemaakt. In plaats van de geschetste totaalkosten van 314,- euro waren we nu meer dan 500 euro kwijt, schandalig!

Als de bedragen van 157,32 voor lokale schade verzekering en het bedrag van 16,53 voor 'verkeerd tanken'( serieus?!)

terugbetaald wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mazwa62