Klacht: veel te dure kosten aangerekend en woekerprijzen

op 11 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik kocht tickets voor Kendrick Lamar van 170 euro. Na afrekening kreeg ik de rekening van 415 euro. Ze hadden namelijk 75 euro kosten aangerekend. Ik probeerde nog op annuleren te drukken, maar het geld was al van de rekening. Ik kreeg enkel een bevestiging, geen officiele tickets. Wel een vermelding dat ik de tickets terug kan verkopen op hun site, mits een commissie voor hen ?! Maar ze verkopen beter als je de tickets kan uploaden. Maar die worden pas blijkbaar 3 dagen voor concert gemaild. Je vindt geen emailgegevens of telefoongegevens op de site. Indien iemand dit heeft, zou het mogelijk zijn om deze eens door te geven aub? Nu hoorde ik in Belgie op het nieuws dat er een rechtzaak wordt aangespannen tegen Viagogo daar vele tickets zelfs niet geldig zijn !! Ik voel me helemaal bedot. Hopelijk kan iemand daar iets aan doen zodat deze praktijken niet meer kunnen gebeuren.
Fabienne Belgie

Ik ben pas tevreden als de tickets voor upper tier aan de JUISTE prijs ipv woekerprijs worden verkocht met max 10 euro kosten zoals op de belgische teleticketservice. En dat ik direct de tickets gemaild krijg en niet pas 3 dagen voor het concert.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oosthoekstraat 22