Klacht: VEEL te dure kaartjes concert at sea

op 30 december 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Omdat ik via vrienden hoorde dat de kaartjes van concert at sea snel verkocht werden. Heb ik op de valreep, ’s avonds laat nog snel kaartjes proberen te regelen!
Ik zag op google deze site als eerste staan en dacht dat het de officiële site was!! BLOND!!!
Omdat er een tijdklok meeloopt heb ik , onder tijddruk niet goed gekeken en VEEL te dure kaartjes gekocht!!
Vooral de bijkomende kosten zijn niet normaal!!
Ik heb meteen met viagogo gemaild( wat ook niet gemakkelijk is!)
Om er van af te zien!!
Dikke 650 euro kan ik niet zomaar missen!!
Dit ging niet, ik kaan ze wel , via hun te koop aanbieden.
Maar er staat dat ik dan , bij eventuele verkoper erbij moet zijn , om degene naar binnen te begeleiden?!
Aangezien er nog veel tijd is tot concert , en er zoveel interresse is volgens viagogo, snap ik niet waarom ik dit niet kan cancelen!
Ik vertrouw er eigenlijk niet op of de kaartjes wel geldig zijn , omdat de kaartjes uitverkocht zijn ( officiële site) en op naam staan!en ik wil ook niemand anders zoveel geld af troggelen.
Kan ik via mijn creditcard dit geld terug vorderen?

HELP HELP!!

Margret Jörissen

Ik zou het liefst mijn geld terug krijgen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht Margret Jorissen

9 maanden geleden - ps: ik kan ze via hun verkopen , waardoor ik nogmaals kosten moet betalen en ik voor € 200,- de boot in ga!!! (mits ze verkocht worden)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margret Jorissen