Klacht: Veel te druk in de winkel

op 22 mei 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte Ikea,
Vandaag op u lokatie in Eindhoven geweest, buiten in de rij staan, staat netjes aangegeven niet meer dan 981 personen naar binnen. Geen enkele controle aan de deur, dat was al vreemd, maar oké. Eenmaal binnen werd er omgeroepen houdt 1,5 meter afstand, hoe dan, het was veel en veel te druk. Echt niet normaal hoeveel klanten er in de winkel waren, geen overzicht en 1,5 meter afstand kon je niet eens houden zo druk. Wij besloten om snel weg te gaan omdat ik ook een paniekaanval kreeg, weg uit deze drukte. Wordt er omgeroepen code : STOKHOLM, ja die snapte wij meteen, en daarna riepen ze om dat het te druk was in de winkel en dat ze voor gingen sluiten. Wij meteen naar de kassa, weg wezen hier dit is niet meer ontspannen of leuk shoppen. Snel afgerekend zonder alles te hebben gekocht, en snel naar buiten. Wat zien we de grote stroom mensen gaat gewoon door bij de ingang. Echt slecht geregeld, ik begrijp dat er maar een x aantal mensen naar binnen mag, en dat je dan langer moet wachten om dan wat relaxter te kunnen shoppen snap ik helemaal en dat weet je ook van te voren. Maar dit was echt te gek voor woorden, geen enkele opgelegde regel van de regering werd hier nageleefd.
Ben van Ikea andere dingen gewend, dan deze chaos waar we in beland waren. Dus vandaar ook mijn klacht, als het zo ver gaat dat klanten paniekaanvallen krijgen gaat me dit allemaal te ver. En is de controle ver te zoeken helaas.

Wachtend op een antwoord uwe zijde,
Een zeer teleurgestelde klant.
Tiny Schwachofer-Kol

Ik zou tevreden zijn als men het aangegeven aantal klanten 981 binnen laat zodat men de 1,5 meter afstand kan garanderen en dat men wat rustiger kan shoppen.
Dat er meer controle hierop is op wat voor manier dan ook. Ik wacht liever iets langer en met mij denk ik meerdere klanten, zodat iedereen zich aan de regels kan houden. En wat relaxer kan shoppen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinyk