Klacht: veel storingen,geen service maar wel hoge rekeningen

op 29 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Vandaag had ik gebeld naar caiway ivm navraag naar hoge rekeningen bij mijn 89 jarige moeder.
Ik heb indertijd dit voor haar afgesloten als zoon. nadruk bij de aanvraag lag heel duidelijk op gratis telefonie daar zij niet de deur uitkomt en dit haar enige manier is van communiceren. Internet was van ondergeschikt belang en werd ook zo gemeld aan betreffende medewerker bij de aanvraag.
Wel werd mij duidelijk dat er veel telefonie storingen waren de eerste maanden. Een monteur kon pas na 1 maand langs komen!? Ik heb in de mailing en telefoongesprekken aangegeven dat ik, namens mijn moeder, compensatie voor wilde daar zij wel gewoon de premie moest blijven voldoen.
vandaag leerde ik dat ik als jong gezin, veel internetgebruik, een minder snel pakket heb G75 dan mijn niet internettende moeder van 89 jaar. Zij heeft namelijk een G250 pakket. Uitleggen van deze pakket keuze is nooit gebeurd aan mijn persoon. Noch voor mij of voor mijn moeder.
Keuze om dit terug te draaien/aan te passen, is er niet daar het om een jaarcontract gaat.
Al met al ben ik zeer ontevreden met de service en diensten van Caiway in deze dat ik dit besluit aanhangig te maken. Daarnaast verwacht ik onmiddelijke aanpassing van het abonnement van mijn moeder naar G75 en een vergoeding van 250 euro gezien de storingen en het belachelijke hoge internet abonnement van G250.

Excuses met een bos bloemen voor mijn moeder en het geen ik hier boven heb aangegeven namelijk geldelijk vergoeding en directe aanpassing van het abonnement naar beneden toe.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer Sparreboom, Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat er een pakket is verkocht aan uw moeder wat onnodig is, en dat er veel storingen zijn geweest. Wij hebben uw klacht in behandelingn genomen en hopen zo spoedig mogelijk met een antwoord/oplossing te komen. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer Sparreboom, Zojuist heb ik geprobeerd contact met u te leggen om een oplossing te bespreken voor de door u ingediende klacht. Helaas kreeg ik geen gehoor. Graag verneem ik van u op welk tijdstip u het beste bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 30 september 2016 om 12:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jorissparreboom@msn.com