Klacht: Veel meer betalen omdat we de auto een dag later ophaalde. I.v.m delete vliegtuig..we hadden de auto ook al betaald

op 06 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Hallo
Wij gingen 29 sept op vakantie van Amsterdam naar nice
Alles ging nog goed totdat we bij de gate kwamen en het vliegtuig delete..en de volgende dag pas ging …klm….dus balen ..maar oke de volgende dag weer proberen en via een tussenstop toch in nice aangekomen…wachten op de koffers. ..geen koffers die stonden nog in Amsterdam…tweede tegenvaller…toch de auto ophalen die we geboekt hadden en betaald..maar wel een dag later jammer genoeg…..staan we een dik uur te wachten..en je bent al moe van de reis …zijn we eindelijk aan de beurt moeten we 200 euro meer betalen voor extra verzekering en duurdere auto want die van ons was er niet meer omdat we een dag later kwamen…dus de auto koste ons nu 310 euro voor 7 dagen….dit kan toch niet…hoop dat jullie met een oplossing komen …vr gr hinke visser

Dat de service sneller is en de auto krijgt die je hebt besteld zonder meer te betalen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hinke visser