Klacht: veel fouten! geen service

op 09 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Donderdag 16 maart: We hebben een boxspring en een buffetkast besteld bij de Leenbakker (Deventer). Dinsdag 31 maart word alles netjes geleverd. bij het uitpakken van de buffetkast bleek één zijde van de kast flink beschadigd te zijn. Er was een heel stuk van de lak af. kast weer ingepakt en doorgegaan met het opzetten van het bed. bleek echter dat 1 kant van het bed in totaal de verkeerde maat is geleverd. best krom als je een 2 persoonsboxspring besteld en vervolgens mijn zijde van het bed meer dan 10cm korter is dan die van mijn vriend.
terug gegaan naar leenbakker met deze klachten. Er werd een nieuw bodem van het bed besteld en een nieuwe kast. Vrijdag 3 april zouden ze dit leveren.
3 april: de postbode komt aan met de mededeling dat hij een halve levering bij zich heeft. Hij heeft geen kast bij zich maar wel een onderdeel van het bed. wanneer hij het onderdeel van het bed uitlaat zie ik al gelijk dat het helemaal niet goed is. Hebben ze een matras besteld!! alles maar weer terug gestuurd en opgebeld naar leenbakker. ‘sorry mevrouw morgen komt alles goed en wordt het geleverd’.
Zaterdag 4 april; de postbode komt aan met precies dezelfde mededeling als gister, en ook WEER met een matras die ik de dag ervoor al heb geweigerd!
ons geduld raak nu echt op en we bellen gelijk de leenbakker.
‘sorry mevrouw vanwege het paasweekend kunnen we niks voor u doen, dinsdag 7 april komt het goed’.
dinsdag 7 april: komt er helemaal geen postbode! weer bellen ‘sorry mevrouw mijn collega heeft u fout geïnformeerd. Donderdag komt het goed’.
donderdag 9 april: sms van de postbode ‘tussen 9.45 en 12.45 wordt u bestelling geleverd’ het is nu ondertussen 14.36 wanneer ik dit verhaal typ en nog steeds heb ik geen bed en geen kast!!

Nooit maar dan ook nooit weer leenbakker!

schadevergoeding voor de 3 dagen die ik vrij heb moeten nemen om op de leveringen te wachten en de slechte service die jullie leveren!

Alle klachten die gemeld zijn door Elisah92