Klacht: Vechtdal lijn

op 29 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over deze treinreis in de ochtend, ik woon zelf in nieuw amsterdam en reis elke dag met de trein naar zwolle. Nu is het zo wanneer ik de trein van 8:23 neem deze al vol zit vanaf emmen. Er is gewoon simpelweg geen zitplaats meer. Dit kan toch niet? Mensen moeten soms een half uur staan voordat er weer plek is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer iedereen kan zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Metijn,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Wellicht is het goed om te weten dat de trein ook staanplaatsen biedt. Ik kan me echter goed voorstellen dat je liever zit. Ik stuur je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio, zodat er naar de materieelinzet tijdens de ochtendspits gekeken wordt. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Metijnkuiper