Klacht: komt afspraken niet na, reageert niet op mails en op telefoontjes

noordzij op 12 maart 2019 over VDM Woningen in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 november is onze woning opgeleverd. Helaas een lijst met opleverpunten die om verbetering vragen. nu 3 maanden verder nog lang niet alles opgelost. Uiteraard stel je prioriteiten in wat er nog gedaan moet worden. Voor ons is dat lekkage bij de bovenramen. Vanaf vorige week woensdag de toezegging dat we gebeld zullen worden door het bedrijf wat er naar komt kijken. Tot nu toe nog steeds niks gehoord. We hebben elke dag gebeldgemaildvoicemail ingesproken, maar geen actie. Nu wordt er niet gereageerd op mails, telefoon wordt niet opgenomen. Dus moet je er mensen mee belasten die er niet over gaan de telefoniste. Er is daar dus duidelijk een organisatie probleem; teveel werk voor 1 medewerker bij de klantenservice. Gelukkig hebben we nog een bedrag in het depot staan via woningborg. Daar kunnen ze naar fluiten.
Er is daar teveel personeelsverloop, en te hoge werkdruk voor degenen die het overnemen. Dit gaat klanten kosten, want ik kan helaas niet positief refereren aan anderen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de persoon bij de klantenservice adequaat reageert,het bedrijf wat bij de ramen moet komen kijken vandaag of morgen komt.
Ik maak nu zelf steeds een up-date van de af te handelen punten, waarbij ik kennelijk hem steeds weer verbaas dat het nog niet klaar is. gisteren zei hij letterlijk; ik dacht dat het nu wel een keer klaar was! Nou niet dus, nog 6 punten te gaan. Maar het belangrijkste punt de communicatie; terugkoppelen wat je gedaan hebt, controleren of de afspraken die je met bedrijven hebt gemaakt ook gedaan worden. Nu wordt het een klachtenservice, terwijl je als klantenservice pro-actief hoort te werken en er op uit bent de klanten tevreden te stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VDM Woningen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noordzij