Klacht: vd valk avifauna. restaurant en park.

op 02 juli 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Donderdag 30 juni 2016, laatste dagen van de natte vakantie, hebben wij het plan opgevat om naar Avifauna te gaan. Niets aan het weer te doen. Aangekomen eerst maar even wat eten in het restaurant. Een uitsmijter en een omelet. Eten kwam snel. Echter na het eten bleek afrekenen en afruimen een geheel ander probleem. Ik heb 6 medewerkers gezien en en 1 die het restaurant bediende. De rest was druk met elkaar aan het praten en andere dingen, maar geen klanten helpen. Parkeren was gratis wat tegenwoordig bijzonder is. Vervolgens naar het park…. Kaartje kopen, 16 euro P.P. Het geluid van een pneumatische hamer kwam al tegemoet. We werden dan ook direct welkom geheten door een hoeveelheid stratenmakers en hun voertuigen. Niet echt handig om dit aan het begin van het toeristen seizoen te laten doen.. Gevolg is wel dat het herrie was en we omgeleid werden. Vervolgens door het park gegaan. Wat een des- illusie. Hokken leeg met de boodschap: Verblijf leeg i.v.m. renovatie in 2017!!!! Vervolgens het tropische gedeelte in. Eerste wat opviel was een computer uit 1800 die links voor de deur neergezet was. Doel??? Naar binnen. Het eerste wat we zagen was een man met een kitspuit. Ok, onderhoud moet. Verder gewandeld. Oosters dorpje…. weg i.v.m. waterschade. Die hadden wij ook al omdat er nagenoeg geen verharde paden zijn. Kuilen met plassen. Een klein uur na de uitsmijter begon de maag en darmen moeilijk te doen. 1 toilet cabine??? Het was inmiddels 13.15 uur en die was wel al schoongemaakt om 07.30 uur. Buiten het feit dat het ding oud en vies was door de leeftijd, laat de rest zich raden. Ranzig dekt de lading niet. (Overigens heb ik 2 dagen last van mijn maag en darmen gehad.) Verder de kaart gevolgd. Halfapen voeren om 13.30 uur. Ik hoop dat die beesten wat te eten hebben gehad, want toen wij er waren gebeurde er niets. We waren er klaar mee. Op weg naar de uitgang. Toen wat bijzonders. De souvenirs shop ging open. Beetje laat.
Al met al, ondanks het weer, een zeer teleurstellende ervaring en zeker niet van der Valk waardig. Het is oud met achterstallig onderhoud. En als men dan onderhoud gaat doen, dan doe je dat tijdens het seizoen!!!! Vogels een jaar voortijd weg i.v.m. de a.s. renovatie. Onverharde paden, wat met ons weer een geweldige modderpoel geeft. Het restaurant mist sturing en toezicht. (ik kan niet zeggen dat de maag- en darm klachten veroorzaakt zijn door de uitsmijter, maar bestaat er toeval?). En naar de kassa moeten lopen, omdat er niemand is om het aan te vragen, is raar en mag niet voorkomen.

Als we het gevoel hebben dat we een verzorgd dagje uit hebben en dat men hun best doet om dat te verzorgen. Avifauna was de eerste v/d Valk en kennelijk de laatste op de lijst voor onderhoud en dan is 16 euro P.P best veel. Wij kunnen alleen maar hopen dat het beter wordt en dat het geld dat we betaald hebben ten gunste komt van de dieren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Schreuder