Klacht: Dat kan niet slechter zijn

Hatice Yilmaz op 03 april 2025 over Vattenfall InCharge in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jaar geleden een laadpaal voor mijn huis gekocht van Vattenvall. Ik heb vanad het eerste moment probleem.met hen. Ze hebben mijn eigen laadpaal als een algemeen laadpaal geregistreerd en ze sturen elke maand naar mijn factuur, hoewel ik mijn eigen energie gebruikt. Ik heb meer dan tien keer gebeld en ze hebben het nog niet kunnen oplossen. Ik kan nogsteeds mijn app niet gebruiken, omdat ze mijn laadpaal nog niet hebben geregistreerd.. zo slordig bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten mijn laadpaal registeren als mijn eigen thuislaadpaal en een link sturen voor de app. Daarnaast moeten alle facturen geannuleerd worden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vattenfall InCharge

Reactie van de melder van de klacht Hatice Yilmaz

1 maand geleden - Vattenfaall is echt niet een klantvriendelijk bedrijf. Hun service is beƫindigd, nadat we onze (helaas ik heb enorm spijt) laadpaal hebben gekocht. Ze hebben na mijn klacht naar mij via klachten.nl een bericht gestuurd en daarna hebben ze weer niets geregeld.

Reactie van de melder van de klacht Hatice Yilmaz

1 maand geleden - Ze hebben na mijn klacht naar mij via klachten.nl een bericht gestuurd en daarna hebben ze weer niets geregeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vattenfall InCharge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice Yilmaz