Klacht: Vastlopen/storing interactieve tv en opnemen

op 17 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al vanaf eind april vaak storing. “Stream Resource Conflict” Opnemen werkt niet, het begon met niet kunnen tv kijken terwijl slechts één programma werd opgenomen en het probleem wordt steeds erger, want sinds half mei konden we zelfs geen tv kijken wanneer de storing ontstond.
Al zo’n acht keer met de klantenservice gebeld in de afgelopen maanden. Slechte communicatie binnen het bedrijf, want klantenservice is een andere afdeling dan “hoofdkantoor” waar ze de storing behandelen en zolang “hoofdkantoor” niets in systeem zet, kan klant en klantenservice niet verder.
Kreeg ik 1juni een sms dat ik Tele2 moest bellen om extra info te verstrekken. Pardon? Kunnen ze mij niet even bellen dan?? Bel ik op, had “hoofdkantoor” nog niks in het systeem gezet, dus ik moest later maar bellen. Want degenen die de storing behandelen hebben geen telefoonaansluiting, dus ik moet alles aan klantenservice vertellen en die zetten het dan weer in systeem voor het “hoofdkantoor”. Hoezo omslachtig. Heb wel 40 (!!!) minuten aan de telefoon gezeten om die extra info te geven die zij nodig hebben om storing te onderzoeken. Allemaal op mijn eigen kosten uiteraard.

Nu half juni nog steeds geen oplossing gehoord. Opzeggen (zonder afkoopsom) “kan nog niet, omdat de storing nog in behandeling is”. Liefst wil ik naar een andere provider, die wél levert waar ik voor betaal. Maar dat willen ze natuurlijk niet!

Als ik mag overstappen naar een andere provider, zonder afkoopsom te moeten betalen, zodat ik gewoon internet heb en tv kan kijken en opnemen en terugkijken, de diensten waar ik voor betaal.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tele2Kat