Klacht: Vasthouden “trip distance” op display

op 23 juli 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Bij het kort verwijderen van de display onthoud hij de trip distance niet.
Heb ondertussen een 2e display omdat er spontane storingen kwamen en op den duur deed de gehele ondersteuning niets meer.
Dit is via de dealer bij de servicedienst van batavus opgelost. Okk is de display toen vernieuwd. Maar deze onthoud de trip distance niet terwijl de vorige dit wel deed. Bij de service dienst van batavus zegt men dat dit zo hoort, maar waarom onthield de 1e display dit wel?
Kunt U mij hier een duidelijk antwoord op geven?

Als ik een display gemonteerd krijg die deze trip kilometers wel onthoud.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Batavus

1 jaar geleden - Geachte Drenth, Wilt u het framenummer van uw fiets doorgeven via info@batavus.com, dan nemen wij uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Afdeling consumenten Batavus BV

Reactie van de melder van de klacht Bert Drenth

1 jaar geleden - Het gaat om een batavus fiets Tierra E-go. Framenummer: BA4153176. Aankoopdatum : 04-08-2014

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Batavus

1 jaar geleden - Geachte heer Drenth, Dank voor uw reactie. Wij kunnen u helaas geen goed antwoord geven. In het instructieboekje staat namelijk: 3.2.7 Afstanden uitlezen Door herhaaldelijk op de knop ‘E’ te drukken verschijnt ‘Trip distance’ (= rit afstand) aan de bovenzijde van de display. De afstand kan worden gereset door de knop ‘E’ drie seconden ingedrukt te houden. Door nogmaals op de knop ‘E’ te drukken verschijnt de ‘Total distance’ (= totale afstand). Deze waarde kan niet gereset worden. Wij raden u aan dit met uw Batavus dealer te bespreken, deze kan contact opnemen met onze technici voor overleg. Met vriendelijke groet, Batavus BV Afdeling consumenten

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Drenth