Klacht: vaste klantenkorting niet vewerkt

op 27 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg bij de verlenging van mijn abonnement een vaste klantenkorting van 9 euro, hartstikke leuk en een reden om bij tele2 te verlengen.
Helaas is deze op de factuur niet verwerkt waarom niet? Het staat wel in het contract maar ze zijn vergeten deze korting in het abonnement te verwerken.
Simpel zou je denken om dit op te lossen, helaas! Inmiddels al 3 maanden aan het wachten en bellen, met als enigste antwoord: het is in behandeling en het wordt opgelost. Tot op heden niets, klantenservice kan niets anders zeggen dat het wordt opgelost. Klantenservice kan hier verder niets mee want het ligt bij de financiele afdeling.
Echt moedeloos wordt je ervan, ik wil dit loslaten, afstrepen en mijn teveel betaalde geld terug maar hoe lang dit nog gaat duren….

Wanneer mijn abonnement wordt aangepast en ik mijn teveel betaalde geld terug heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NicoleS